Skip to main content

Olivier Coeman en Giovanni Van Bael, zaakvoerders én oprichters van All Fields, leerden de kneepjes van hun vak letterlijk in the field.  In 2013 begonnen ze samen een kleine startup, vanuit een piepkleine container. Door zelf alle projecten van A tot Z uit te voeren, kwam de focus vooral op de technische uitvoering te liggen. Een succesvolle aanpak, zo bleek. De kleine container werd al snel ingewisseld voor eigen kantoren en magazijnen, goed voor meer dan 6.000 vierkante meter. 

All Fields groeide zo snel uit tot een toonaangevende KMO die over heel Europa marketing opdrachten tot een goed einde brengt. Niet alleen de fysieke expansie maar ook de transformatie van fieldmarketing bedrijf naar het statuut van total service provider in retail maakt dat All Fields de voorbije jaren aan dubbele cijfers groeide.  

In 2021 draaide ze dan ook bijna 6m EUR omzet. Tot hun klanten behoren de grootste namen van de retailindustrie.  De bedrijfsresultaten spreken boekdelen en werden erkend door een 7° plaats bij de Trends Gazellen 2021, Provincie Antwerpen. Hoewel er al ettelijke jaren meerder projecten in Europa worden uitgevoerd, stoomt het management duo zich klaar voor de volgende uitdaging. “We maken er geen geheim van dat we sleutelen aan de oprichting van een Nederlands filiaal”, deelt Olivier ons nog mee. 

Deze Smart Deal ondersteunt de ambitie van Olivier en Giovanni om te groeien in hun huidige markten en sectoren en de Nederlandse markt versneld te veroveren.  Op deze manier is het aandeelhouderschap van de jonge operationele vennoten gealigneerd en werd er een structuur opgezet die toelaat om (nieuw) management in de toekomst te laten toetreden tot het kapitaal.  Daarnaast kunnen de ondernemers nu ook beroep doen op een sterk en ervaren netwerk van investeerders met capaciteiten om hen bij te staan om deze versnelde groei te realiseren zowel in termen van financiering als kennis.  

SDM begeleidde de Smart Deal van A tot Z, waarbij de ondernemers volledig werden ontzorgd.